Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας – Εξ Αποστάσεως
Πληροφορίες προγράμματος- Διάρκεια σπουδών: 4 Έτη
- Τίτλος σπουδών: Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
- Επίπεδο τίτλου σπουδών: Προπτυχιακά
- Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
- Μέθοδος φοίτησης: Εξ΄ αποστάσεως
- Ελάχιστες πιστωτικές μονάδες: 120
- Ελάχιστες ευρωπαϊκές μονάδες: 240
Profile of the Programme
The degree programme sets out to provide the student with the necessary tools and competencies to add value to any hospitality organisation. The variety and scope of the courses offered provide a sound grounding for supervisory/managerial personnel reflecting the skills, knowledge and competencies hospitality managers need to possess in order to overcome a very challenging, diverse and highly demanding working environment.
Career Prospects
The spectrum of the program is quite wide, which allows graduates to choose from a wide range of careers in different areas.
- Hotel Manager
- Front Office Manager
- Food and Beverage Manager
- Hotel Operations
- Events Manager
- Bar or Club Manager
- Casino Hospitality
- Resort Manager
- Hotel HR officer
- Purchase officer
- Hotel Accountant
Access to Further Studies
Graduates of the programme can be accepted into Second Cycle degrees (Master’s Degree)
-
Upon successful completion of this program, the students should be able to:
- Discuss, integrate and apply the models and theories of different business functions to hospitality organizations.
- Analyse, interpret and make decisions based on relevant information.
- Contribute and informed judgements as a leader and member in a team setting and communicate effectively.
- Analyse and evaluate the current business developments in the hospitality industry and that of an organisation.
- Apply relevant theories, practices and techniques of practical hospitality management situations that are likely to be encountered by a manager in the hospitality industry.
- Critically evaluate the ethical dimensions of issues and situations that a manager may face and apply concepts and theories to manage such issues and situations in an ethical and responsible manner.
-
Section: A – Major Requirements
Min. ECTS Credits: 90 Max. ECTS Credits: 90
Notes:
Course Code Course Title ECTS Credits HMGT-100 Hospitality Industry Management 10 HMGT-110 Food and Beverage Management 10 HMGT-200 Front Office Management 10 HMGT-210 Hospitality IT with Digital Marketing 10 HMGT-220 Housekeeping Management 10 HMGT-300 HR and Supervision Management 10 HMGT-310 Hospitality Facilities Management and Design 10 HMGT-380 Research Methods 10 HMGT-400 Security and Crisis Management 10 HMGT-420 Yield Management 10 HMGT-450 Strategic Management 10 HMGT-491 Senior Year Projects 10 Section: B – Business Support Requirements
Min. ECTS Credits: 80 Max. ECTS Credits: 80
Notes:
Course Code Course Title ECTS Credits HACCT-150 Accounting I 10 HACCT-160 Accounting II 10 HECON-150 Microeconomics 10 HECON-160 Macroeconomics 10 HFIN-350 Financial Management 10 HMATH-350 Statistics 10 HMGT-250 Management 10 HMKTG-150 Marketing Management 10 Section: C – Major Electives
Min. ECTS Credits: 30 Max. ECTS Credits: 30
Notes:
Course Code Course Title ECTS Credits HBLAW-230 Business Law 10 HMGT-230 Convention Management 10 HMGT-320 Hospitality Practicum 10 HMGT-330 Casino Management 10 HMGT-410 International Hospitality Developments 10 HMGT-490 Thesis 10 Section: D – General Education
Min. ECTS Credits: 10 Max. ECTS Credits: 10
Notes:
Course Code Course Title ECTS Credits HGEN-150 Behavioral Sciences 10 HGEN-250 Language Expression 10 HGEN-350 Business Ethics, Environment and CSR 10 -
ΔΙΑΡΚΕΙΑ / ΚΟΣΤΟΣ
Για να ενημερωθείτε για τη διάρκεια, το κόστος και την δυνατότητα υποτροφίας του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών επικοινωνήστε με τα γραφεία Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
(Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων)
Γραμμή εξυπηρέτησης
801-11-88-0-88 (από σταθερό / αστική χρέωση) 698-50-53-300 (από κινητό) email:unic.crete@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.unic-crete.gr
Ωράριο Λειτουργίας
Οι ώρες που είναι ανοικτά το Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας είναι:
ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09:00 - 15:00 και 17:00 - 22:00
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την Αίτηση Εισδοχής και την αποστέλλει με email, χωρίς καμία δέσμευση ή χρέωση μαζί με τα σκαναρισμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά (μεγέθους έως 25 MB) στο Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων (unic.crete@gmail.com). Εάν το μέγεθος των αρχείων είναι μεγαλύτερο από 25 ΜΒ, τότε θα αποστείλετε αντίστοιχο αριθμό emails.
- To Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου, με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Β) Εγγραφή
- Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή, η αίτηση του παραμένει ενεργή για 1 χρόνο. Στο διάστημα αυτό ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να την ενεργοποιήσει, πραγματοποιώντας την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Αν ο φοιτητής μετανιώσει για την παρακολούθηση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και απλά δεν ενεργοποιεί την εγγραφή του.
- Σε περίπτωση που ο φοιτητής ενεργοποιήσει την εγγραφή του, το Πανεπιστήμιο του αποστέλλει όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.
Κριτήρια Εισδοχής / Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Συμπληρωμένη Αίτηση Εισδοχής (Κατεβάστε την από εδώ, για τη Ναυτική Ακαδημία από εδώ.)
- Αντίγραφο Απολυτηρίου Λυκείου
- Ευκρινές φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
Διαδικασία Πληρωμών
Κατεβάστε το αρχείο με τους μεθόδους Πληρωμών κατά την διάρκεια φοίτησης στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας πατώντας: ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ - Εξ Αποστάσεως Προγράμματα - aρχείο 'PDF' (147 Kb)
Υ.Γ.: Από τους αναφερόμενους τρόπους πληρωμής προτείνεται ο πρώτος, διότι έτσι δεν μεσολαβεί κενό χρονικό διάστημα για την ενημέρωση του λογιστηρίου του Πανεπιστημίου και δεν υπάρχουν πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις σε αντίθεση με τον δεύτερο τρόπο στο οποίο έχουμε extra χρεώσεις, οι οποίες καθορίζονται απο την τιμολογιακή πολιτική της κάθε τράπεζας και καθυστέρηση 5 εργασίμων ημερών για την ενημέρωση του διατραπεζικού συστήματος.