Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Κοινό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πατρών
Πληροφορίες προγράμματος- Διάρκεια σπουδών: 4 Εξάμηνα (ελάχιστο)
- Τίτλος σπουδών: Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής: Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση
- Επίπεδο τίτλου σπουδών: Μεταπτυχιακά
- Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
- Μέθοδος φοίτησης: Εξ΄ αποστάσεως
- Ελάχιστες πιστωτικές μονάδες: 30
- Ελάχιστες ευρωπαϊκές μονάδες: 120
Σκοπός
Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών προσφέρουν μεταπτυχιακό πρόγραμμα επιπέδου Master στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Σκοπός του προγράμματος είναι η συστηματική ανάπτυξη και καλλιέργεια ειδικών εκπαιδευτικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων σχετικών με την οργάνωση και παροχή υπηρεσιών εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας, οι οποίες συνάδουν με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δυνατότητες των ατόμων που εγγράφονται και φοιτούν στις διάφορες δομές της ειδικής εκπαίδευσης.
Το Μεταπτυχιακό εξ Αποστάσεως στην Εδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, το οποίο προσφέρεται από κοινού με το Πανεπιστήμιο Πατρών, συμπεριλαμβάνει και πρακτική άσκηση η οποία θα υλοποιείται στην Ελλάδα κατά τόπους, και υπερκαλύπτει όλες ανεξαιρέτως τις πρόνοιες της εισήγησης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η οποία ορίζει τα κριτήρια για τη χορήγηση συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ).
Τέλος δεδομένου ότι το μεταπτυχιακό θα αποδίδεται από κοινού με ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο, δεν θα απαιτείται η συνήθης διαδικασία αναγνώρισης μέσω ΔΟΑΤΑΠ.
Δείτε Περισσότερα για την συνάφεια του μεταπτυχιακού πατώντας εδώ
Σε Ποιους Απευθύνεται το Πρόγραμμα
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (προδημοτικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης), οι οποίοι ενδιαφέρονται:
- Να εμβαθύνουν σε έννοιες, αρχές και γενικεύσεις και να ασκηθούν σε σχετικές δεξιότητες ειδικής αγωγής.
- Να καταλάβουν θέση σε επίπεδο σχολείου (βοηθός διευθυντής, διευθυντής) ή/και σε επί- πεδο υπουργείου (επιθεωρητής, παιδαγωγικός σύμβουλος, ανώτερος λειτουργός εκπαίδευσης).
Προοπτικές Σταδιοδρομίας για όλα τα Μεταπτυχιακά των Επιστημών της Αγωγής
- Αναβάθμιση κλιμακίου με μισθολογική εξέλιξη για διορισμένους εκπαιδευτικούς
- Τέσσερα μόρια προσαύξηση τόσο στην αξιολόγηση των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων όσο και των Σχολικών Συμβούλων
- Παιδαγωγική επάρκεια σε αδιόριστους εκπαιδευτικούς
- Προσαύξηση κατά 3 στα μόρια, όσων συμμετάσχουν στον ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών
- Ένταξη στους πίνακες ειδικής αγωγής και προσαύξηση κατά 4 στα μόρια στους πίνακες ΣΜΕΑΕ
Οι πτυχιούχοι των Μεταπτυχιακών στις Επιστήμες της Αγωγής έχουν τις παρακάτω επιλογές:
- Να επιδιώξουν διοικητική θέση σε επίπεδο σχολείου (π.χ. Διευθυντής, Βοηθός Διευθυντής) ή/και Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού (π.χ. Επιθεωρητής).
- Να εργαστούν ως επιμορφωτές στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
- Να καταλάβουν ακαδημαϊκή θέση σε ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του Προγράμματος μπορούν να επιδιώξουν σπουδές διδακτορικού επιπέδου.
-
Στόχοι του προγράμματος
Οι ειδικότεροι στόχοι του προγράμματος είναι οι ακόλουθοι:
Το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποσκοπεί στην εμβάθυνση στις σύγχρονες τάσεις της ειδικής εκπαίδευσης, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, αλλά και να παράσχει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν διάφορα εργαλεία αξιολόγησης για τον εντοπισμό παιδιών με ειδικές ανάγκες και να ασκηθούν στη χρήση τους. Ένας επιπλέον κοινός στόχος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να γίνουν κριτικοί αναγνώστες εκπαιδευτικών ερευνών και ικανοί να σχεδιάζουν και να πραγματοποιούν τη δική τους ερευνητική δράση.
Μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές αναμένεται να είναι ικανοί:
1. Να εμβαθύνουν στη βασική βιβλιογραφία της Ειδικής Αγωγής.
2. Να κατανοήσουν βασικές έννοιες, αρχές και μοντέλα της Ειδικής Αγωγής και να μεταφέρουν αυτή τη γνώση στο σχολικό συγκείμενο.
3. Να εξετάσουν κριτικά αποτελέσματα ερευνών στην Ειδική Αγωγή και τις προεκτάσεις τους στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η σχολική μονάδα και το εκπαιδευτικό σύστημα.
4. Να επισημάνουν προβλήματα στο επίπεδο της σχολικής μονάδας και του συστήματος και να προγραμματίσουν έρευνα για την αντιμετώπισή τους.
5. Να αναλύουν κριτικά εκπαιδευτικά προβλήματα εξετάζοντας τις κοινωνιολογικές, ψυχολογικές και φιλοσοφικές διαστάσεις τους και να σχεδιάσουν δράση για την αντιμετώπισή τους.
6. Να αναλαμβάνουν ηγετικούς ρόλους που σχετίζονται με την Ειδική Αγωγή με στόχο τη βελτίωση υφιστάμενων πρακτικών ή την εισαγωγή νέων διαδικασιών.
7. Να συμβάλουν στον εκσυγχρονισμό των πρακτικών που εφαρμόζονται στην Ειδική Αγωγή, π.χ. ποιοτική διδασκαλία, συνεκπαίδευση.
8. Να εφαρμόζουν δεξιότητες που απέκτησαν για την αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων, π.χ. αξιολόγηση μαθητών/συστήματος /προγραμμάτων, προγραμματισμός και λήψη αποφάσεων, επικοινωνία με εσωτερικά και εξωτερικά ακροατήρια, καθοδήγηση, επιμόρφωση και ανάπτυξη.
9. Να αξιοποιούν το ανθρώπινο κεφάλαιο κατά την εισαγωγή καινοτομιών και την εισαγωγή νέων πρακτικών και διαδικασιών.
10. Να ενεργούν ως φορείς αλλαγής και καινοτομίας και να στηρίζουν βελτιωτικές προσπάθειες.
11. Να καταρτίζουν σχέδια διδασκαλίας μαθημάτων, να οργανώνουν και να εφαρμόζουν κατά περίπτωση το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό και να αξιολογούν την εφαρμογή τους είτε ατομικά είτε ομαδικά, στα παιδιά με αναπηρίες ή άλλα προβλήματα και διαταραχές.ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Τα μαθήματα γίνονται στα ελληνικά. Στο πλαίσιο των μαθημάτων, ωστόσο, χρησιμοποιείται και αγγλική βιβλιογραφία.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Πρακτική Άσκηση πραγματοποιείται με συμβατικές, δια ζώσης μεθόδους στην Ελλάδα υπό την επίβλεψη του Πανεπιστήμιου Πατρών και αποτελεί ένα πολύ βασικό και ουσιαστικό τμήμα του προγράμματος Σπουδών. Κατά τη διάρκεια της Πρακτική Άσκησης τους, οι φοιτητές αναμένεται να αξιοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το χρόνο τους και να ασκηθούν στο να αξιοποιούν, να συσχετίζουν και να συνθέτουν τις επιστημονικές γνώσεις που κατέχουν ή αποκτούν και, υπό την άμεση επαγγελματική καθοδήγηση και εποπτεία, να τις εφαρμόζουν σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του έργου της Ειδικής Εκπαίδευσης. Η Πρακτική Άσκηση αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, είναι υποχρεωτική και πραγματοποιείται στο 4ο εξάμηνο των μεταπτυχιακών σπουδών.
Η Πρακτική Άσκηση πραγματοποιείται σε θεσμικές δομές στις οποίες παρέχεται η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (π.χ. σε διάφορες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, Τμήματα ΄Ενταξης Γενικών Σχολείων, Προγράμματα παράλληλης στήριξης από εκπαιδευτικό Ειδικής Εκπαίδευσης, ΤΕΕ, ΕΕΕΕΚ κ.ά.) και περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες και δραστηριότητες που συσχετίζονται με τη συστηματική οργάνωση και αποτελεσματική παροχή υπηρεσιών εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας.
Ειδικότερα αναμένεται οι μεταπτυχιακοί φοιτητές εργαζόμενοι ως εκπαιδευτικοί:- Να χρησιμοποιούν με ευελιξία τις τρέχουσες γνώσεις οι οποίες προκύπτουν από την έρευνα στην ειδική εκπαίδευση για να σχεδιάζουν κατάλληλα τη διδασκαλία και τις στρατηγικές υποστήριξης των μαθητών τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Να συνεργάζονται και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με το προσωπικό του σχολείου, την οικογένεια και την τοπική κοινωνία για τα χαρακτηριστικά και τις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών αυτών.
- Να χρησιμοποιούν κατάλληλα το χρόνο της διδασκαλίας για να επηρεάζουν θετικά τη μάθηση και την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη των εν λόγω παιδιών.
- Να σχεδιάζουν και να διαχειρίζονται ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα που να ανταποκρίνονται στις διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές τους ανάγκες και στην προώθηση της μάθησής τους γενικότερα.
- Να καταρτίζουν σχέδια διδασκαλίας μαθημάτων, να οργανώνουν και να εφαρμόζουν κατά περίπτωση το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό και να αξιολογούν την εφαρμογή τους, είτε ατομικά είτε ομαδικά, στα παιδιά με αναπηρίες ή άλλα προβλήματα και διαταραχές.
- Να αναπτύσσουν επικοινωνία και συνεργασία με εκπαιδευτικούς άλλων Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ιδιαίτερα με τη χρήση της Νέας Τεχνολογίας, για θέματα εκπαιδευτικής υποστήριξης και διδασκαλίας των παιδιών αυτών.
- Να επενεργούν με καινοτόμες διδακτικές μεθόδους στη σχολική τάξη ανταποκρινόμενοι στις αυξημένες απαιτήσεις του σχολείου της νέας εποχής στο πλαίσιο της παρεχόμενης συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
-
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Section: A - Έρευνα και Αξιολόγηση (Ο Φοιτητής επιλέγει 2 μαθήματα)
Course Id Credits ECTS EDUC-510DL Εκπαιδευτική Έρευνα 3 10 EDUC-511DL Ποιοτική Έρευνα στην Εκπαίδευση 3 10 EDUC-512DL Ποσοτική Έρευνα στην Εκπαίδευση 3 10 EDUC-610DL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 3 10 Section: B - Θεωρητικές Βάσεις της Εκπαίδευσης (Ο Φοιτητής επιλέγει 1 μάθημα)
Course Id Credits ECTS EDUC-500DL Θεωρία και φιλοσοφία της Εκπαίδευσης 3 10 EDUC-501DL Εκπαιδευτική Ψυχολογία 3 10 EDUC-502DL Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης 3 10 EDUC-504DL Συγκριτική Παιδαγωγική και Παγκοσμιοποίηση 3 10 EDUC-505DL Θεωρία και Πρακτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
3 10 Section: C - Ειδική Εκπαίδευση (Υποχρεωτικά μαθήματα)
Course Id Credits ECTS EDUC-521DL Ειδική Εκπαίδευση: Έρευνες και Σύγχρονες Τάσεις
3 10 EDUC-523DL Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση 3 10 EDUC-621DL Παιδαγωγική της Συμπερίληψης 3 10 Section: D - Μαθήματα Περιορισμένης Επιλογής - Ειδική Εκπαίδευση
Σημείωση: Επιλογή Α: 3 μαθήματα (9 CR/30 ECTS) ή
Επιλογή Β: 1 μάθημα (3 CR/10 ECTS) και EDUC-699DL Διατριβή Μάστερ (6 CR/20 ECTS)Το EDUC-697DL και το EDUC-699DL εκπονούνται στο πεδίο της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Το μάθημα EDUC-697DL μπορεί να επιλεγεί μόνο μετά από συναίνεση του Προέδρου του Τμήματος και Συντονιστή Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Το μάθημα EDUC-623DL είναι προ-απαιτούμενο για το μάθημα EDUC-626DL.
Course Id Credits ECTS EDUC-525DL Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις 3 10 EDUC-526DL Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο 3 10 EDUC-527DL Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας σε Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες 3 10 EDUC-528DL Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες 3 10 EDUC-529DL Νοητική Υστέρηση - Αυτισμός 3 10 EDUC-552DL Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική Εκπαίδευση 3 10 EDUC-623DL Ψυχοπαθολογία του Παιδιού 3 10 EDUC-624DL Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες Τάσεις 3 10 EDUC-626DL Στρατηγικές Διαχείρισης Συναισθηματικών και Συμπεριφορικών Προβλημάτων
3 10 EDUC-627DL Αισθητηριακές Διαταραχές 3 10 EDUC-628DL Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική Παράλυση και Κινητικά Προβλήματα 3 10 EDUC-697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 10 Section: E - Πρακτική Άσκηση
Course Id Credits ECTS EDUC-698DL Πρακτική Άσκηση 9 30 Section: F - Μεταπτυχιακή Εργασία
Σημείωση: EDUC-699DL Διατριβή Μάστερ είναι υποχρεωτική για την Επιλογή Β και εκπονείται στο πεδίο της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Course Id Credits ECTS EDUC-699DL Μεταπτυχιακή Εργασία 6 20 -
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Το πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί είτε με πλήρη φοίτηση (τουλάχιστον τέσσερα εξάμηνα) είτε με φοίτηση επί μερικής βάσης. Για την αποφοίτηση από το πρόγραμμα απαιτείται η επιτυχής ολοκλήρωση με ορθή αναλογία υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων και Πρακτικής Άσκησης.ΚΟΣΤΟΣ
Τα δίδακτρα για το Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ανέρχονται στις €5,500 και το τέλος αίτησης στα €60. Υποτροφίες θα χορηγηθούν στους υποψήφιους φοιτητές βάση κριτηρίων όπως αναγράφονται πιο κάτω. Οι πιο κάτω υποτροφίες δεν μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους και αφορούν τα δίδακτρα του προγράμματος.
Κριτήριο Υποτροφία Τελική Τιμή* (μετά την υποτροφία) Βαθμός Πτυχίου "Άριστα" 20% € 4400 Βαθμός Πτυχίου "Λίαν Καλώς" 15% € 4675 Ειδικά Κριτήρια (οικονομικά, κοινωνικά και κοινωνικής προσφοράς)** 10% € 4950 *Προστίθεται τέλος Αίτησης €55
**μετά την υποβολή σχετικών δικαιολογητικών και αξιολόγησης αυτών από ειδική επιτροπή.
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την Αίτηση Εισδοχής και την αποστέλλει με email, χωρίς καμία δέσμευση ή χρέωση μαζί με τα σκαναρισμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά (μεγέθους έως 25 MB) στο Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων (unic.crete@gmail.com). Εάν το μέγεθος των αρχείων είναι μεγαλύτερο από 25 ΜΒ, τότε θα αποστείλετε αντίστοιχο αριθμό emails.
- To Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου, με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Β) Εγγραφή
- Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή, η αίτηση του παραμένει ενεργή για 1 χρόνο. Στο διάστημα αυτό ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να την ενεργοποιήσει, πραγματοποιώντας την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Αν ο φοιτητής μετανιώσει για την παρακολούθηση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και απλά δεν ενεργοποιεί την εγγραφή του.
- Σε περίπτωση που ο φοιτητής ενεργοποιήσει την εγγραφή του, το Πανεπιστήμιο του αποστέλλει με email όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.
Κριτήρια Εισδοχής / Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
- Συμπληρωμένη Αίτηση Εισδοχής (Κατεβάστε την από εδώ)
- Αντίγραφο Πτυχίου
- Αναλυτική Βαθμολογία Πτυχίου
- Αντίγραφο Μεταπτυχιακού + αναλυτική βαθμολογία (εάν διαθέτετε και άλλο Μεταπτυχιακό)
- Βιογραφικό σημείωμα
- Σύντομη έκθεση για τους προσωπικούς στόχους και τα ερευνητικά ενδιαφέροντα του υποψηφίου
(πχ ένα κείμενο στο word που αναφέρει λίγες πληροφορίες για εσάς, για ποιους λόγους επιθυμείτε να παρακολουθήσετε το μεταπτυχιακό, για τους προσωπικούς σας στόχους, τα ερευνητικά σας ενδιαφέροντα κ.α.) - Στοιχεία επικοινωνίας με δύο προτεινόμενα πρόσωπα για συστάσεις από τον ακαδημαϊκό ή επαγγελματικό χώρο (υπάρχει αντίστοιχο πεδίο στην αίτηση)*
* Μόνο για τα Μεταπτυχιακά: Διοίκηση Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Σχολική Ψυχολογία, απαραίτητες είναι και δύο (2) συστατικές επιστολές των προτεινόμενων προσώπων από τον ακαδημαϊκό ή επαγγελματικό χώρο. Συστατικές επιστολές μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο κάντε κλικ εδώ. - Τυχόν προηγούμενη Διδακτική Εμπειρία
Μεταπτυχιακα
Εξ' αποστασεως
- Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Κοινό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πατρών
- Επιστήμες Αγωγής - Διδακτική της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας
- Επιστήμες Αγωγής - Διδακτική των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών
- Επιστήμες Αγωγής - Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση
- Επιστήμες Αγωγής - Μουσική Παιδαγωγική
- Επιστήμες Αγωγής - Τέχνες και Εκπαίδευση
- Επιστήμες Αγωγής - Θεωρία, Πρακτική και Αξιολόγηση Διδασκαλίας
- Επιστήμες Αγωγής - Εκπαιδευτική Τεχνολογία
- Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διαμεσολάβηση – Κοινό Πρόγραμμα με το Πανεπιστήμιο Πατρών
- Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας
- Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας - (TESOL)
- Εκπαιδευτική Ψυχολογία
- Δημόσια Διοίκηση
- Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA)
- Εγκληματολογία
- Νομική
- Διεθνείς Σχέσεις και Ευρωπαϊκές Σπουδές
- Ψηφιακό Νόμισμα
- Πληροφορική
- Οικογενειακή Ιατρική
- Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
- Θεολογία
- Κοινωνική Εργασία
- Επιστήμη Δεδομένων
- Φαρμακορρύθμιση/Κανονιστικές Υποθέσεις
- Δημόσια Υγεία