Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
Πληροφορίες προγράμματος- Διάρκεια σπουδών: 4 Έτη
- Τίτλος σπουδών: Πτυχίο Δημοσίων Σχέσεων, Διαφήμισης και Μάρκετινγκ
- Επίπεδο τίτλου σπουδών: Προπτυχιακά
- Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική (Τα μαθήματα του 1ου και 2ου έτους προσφέρονται και στα Ελληνικά)
- Μέθοδος φοίτησης: Δια ζώσης (φυσική παρουσία)
- Ελάχιστες πιστωτικές μονάδες: 120
- Ελάχιστες ευρωπαϊκές μονάδες: 240
Οι Δημόσιες Σχέσεις αποτελούν πια μέρος της στρατηγικής, τόσο των δημόσιων, όσο και των ιδιωτικών οργανισμών. Σήμερα, οι αλλαγές στις κοινωνικές δομές, καθώς επίσης και στην τεχνολογία των επικοινωνιών, καθιστούν την οργανωμένη εταιρική επικοινωνία απαραίτητο στοιχείο της λειτουργίας τόσο των κερδοσκοπικών, όσο και των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Με αυτό το σκεπτικό οργανώθηκε το πρόγραμμα των Δημοσίων Σχέσεων, του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης, η οποία αποτελεί επίσης απαραίτητο στοιχείο στην επικοινωνία της αγοράς.
Στο πλαίσιο του προγράμματος καλλιεργείται η ευαισθησία στο κοινωνικό, οικονομικό, πολιτικό, ηθικό και τεχνολογικό περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούνται σήμερα να λειτουργήσουν οι σύγχρονοι οργανισμοί. Επίσης παρέχονται στο φοιτητή οι προσωπικές δεξιότητες για το συστηματικό σχεδιασμό και τη μετάδοση ιδεών, η τεχνική της ομαδικής εργασίας, καθώς και η διαπολιτισμική κατανόηση και η συνεργασία.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Career opportunities are available both in the public sectors and the private sectors. For example, some of our graduates work as public relations practitioners at various offices within the government such as the Public Information office of the Cypriot government and others are employed by private companies where students can combine interests in public relations and in other fields such as technology (PrimeTel and Cablenet) or environmental issues (Greedot Cyprus). Still, there are also companies and agencies specializing in the areas of marketing/media research and consultancy and some graduates choose to work in this sector. Typical examples will be Dilemma Advertising Agency and A. C. Nielson, Cyprus (AGB).
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να γίνουν δεκτοί σε σπουδές δεύτερου κύκλου (Μεταπτυχιακές Σπουδές).
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το πρόγραμμα αποσκοπεί στο να δώσει ποιοτική πανεπιστημιακή κατάρτιση στο φοιτητή και να τον καταστήσει έτσι αποτελεσματικό παράγοντα και λειτουργό των δημοσίων σχέσεων στο χώρο της εργασίας του. Προς την κατεύθυνση αυτή, στη διάρκεια των σπουδών του, ο φοιτητής εξοπλίζεται με γνώσεις και προσόντα μέσα από μια σειρά μαθημάτων στο Μάρκετινγκ, με εξειδικευμένα μαθήματα Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης που αποτελούν και τους κεντρικούς άξονες του πτυχίου.
Στόχος του Προγράμματος για τους Φοιτητές, είναι:
- Να αποκτηθεί μία εις βάθος γνώση της θεωρίας των δημοσίων σχέσεων, άλλα και της πρακτικής εφαρμογής των δημοσίων σχέσεων στην εταιρική διοίκηση.
- Να καταστεί ο φοιτητής ικανός λειτουργός στους τομείς της Διαφήμισης, του Μάρκετινγκ και της Προώθησης Πωλήσεων μέσα από μια σειρά επιχειρησιακών και επικοινωνιακών θεμάτων.
- Η παιδεία στα πιο πάνω θέματα στοχεύει περαιτέρω στο να ολοκληρώσει τα ακαδημαϊκά προσόντα του φοιτητή, ώστε να μπορεί να εργαστεί με επαγγελματική επιτυχία στην επικοινωνία της αγοράς.
- Τέλος, πέραν της εξειδικευμένης γνώσης, για τη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και σφαιρικής παιδείας, ο φοιτητής είναι υποχρεωμένος να παρακολουθήσει μαθήματα γλωσσικής δεξιότητας, χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, μαθηματικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών.
-
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Section: A - Major Requirements/Core
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 114 έως 126 ECTS)
Course Id Credits ECTES COMM-125 Introduction to Journalism 3 6 COMM-135A Introduction to Communication Studies 3 6 COMM-220 Newswriting 3 6 COMM-241 Communication and Media Research Methods 3 6 COMM-321 Public Relations Principles 3 6 COMM-322 Public Relations Methods 3 6 COMM-324 Internal Communication Management 3 6 COMM-384 Digital Media and Youth Culture 3 6 COMM-395 PR and the New Media 3 6 COMM-400 Media Literacy 3 6 COMM-422 PR Campaign Development and Management 3 6 COMM-431 Gender and Communication 3 6 COMM-445 Internship in PR, Advertising, Marketing (120 hours) 3 6 COMM-450 Corporate Communication 3 6 MGT-281 Introduction to Management 3 6 MKTG-291 Marketing 3 6 MKTG-301 Social Media Marketing 3 6 MKTG-393 Advertising 3 6 MKTG-398 Marketing Research 3 6 MKTG-400 Brand Marketing 3 6 MKTG-405 Media Planning 3 6 MKTG-493 Strategic Marketing 3 6 MKTG-496 Consumer Behavior 3 6 Section: B - Major Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 36 έως 48 ECTS)
Σημείωση: Students may complete BADM-493 or COMM-490.
Course Id Credits ECTES BADM-493 Final Year Project 3 6 COMM-116 Audio Production 3 6 COMM-117 Video Production 3 6 COMM-440 Communication Law and Media Ethics 3 6 COMM-490 Senior Year Project 3 6 DES-260 Photography I 3 6 MKTG-310 Integrated Marketing Communications 3 6 MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 3 6 MKTG-360 Selling and Sales Management 3 6 MKTG-370 Retailing Management 3 6 MKTG-380 Marketing of Services 3 6 MKTG-390 E-Marketing 3 6 MKTG-491 International Marketing 3 6 Section: C - Business Support Requirements
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 24 ECTS)
Course Id Credits ECTES ACCT-110 Accounting I 3 6 BADM-234 Organizational Behavior 3 6 BADM-475 Strategy and Business Policy 3 6 ECON-261 Principles of Microeconomics 3 6 ECON-262 Principles of Macroeconomics 3 6 HOSP-100 Introduction to Hospitality Management 3 6 MGT-481 Human Resource Management 3 6 Section: D - Foreign Languages Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 24 ECTS)
Course Id Credits ECTES FREN-101 French Language and Culture I 3 6 FREN-102 French Language and Culture II 3 6 FREN-201 French Language and Culture III 3 6 FREN-315 Contemporary France 3 6 GERM-101 German Language and Culture I 3 6 GERM-102 German Language and Culture II 3 6 GERM-201 German Language and Culture III 3 6 ITAL-101 Italian Language and Culture I 3 6 ITAL-102 Italian Language and Culture II 3 6 RUS-101 Russian Language and Culture I 3 6 RUS-102 Russian Language and Culture II 3 6 Section: E - Language Expression
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 30 ECTS)
Min. Credits: 6
Max. Credits: 15Min. ECTS Credits: 12
Max. ECTS Credits: 30Σημείωση: (1) Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests
such as TOEFL or GCE.
(2) Students may complete BADM-231 or BADM-332.Course Id Credits ECTES BADM-231 Business Communications 3 6 BADM-332 Technical Writing and Research 3 6 BENG-100 College English 3 6 COMM-200 Business and Professional Communication 3 6 ENGL-100 Basic Writing 3 6 ENGL-101 English Composition 3 6 Section: F - Computer and Mathematics
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 18 έως 30 ECTS)
Course Id Credits ECTES COMP-150 Microcomputer Applications 3 6 COMP-151 Computer Fundamentals 3 6 MATH-105 Intermediate Algebra 3 6 MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 3 6 MATH-221 Statistics I 3 6 MATH-321 Statistics II 3 6 MIS-351 Information Systems Concepts 3 6 MULT-160 Introduction to Multimedia 3 6 MULT-161 Interactive Multimedia Development 3 6 Section: G - Humanities and Social Sciences
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 18 έως 30 ECTS)
Course Id Credits ECTES ANTH-105 Cultural Anthropology 3 6 ART-110 Introduction to Visual Arts 3 6 ART-111 Greek Art 3 6 BADM-121 Business Ethics 3 6 ENGL-102 Western World Literature and Composition 3 6 ESCI-200 Society and Environment 3 6 EUS-103 Modern European History and Politics 3 6 HIST-201 World History to 1500 3 6 HIST-260 Cyprus History and Culture 3 6 HIST-265 The US and World History Since 1945 3 6 MUCT-107 Music Appreciation 3 6 MUCT-110 Fundamentals of Music 3 6 PHIL-101 Introduction to Philosophy 3 6 PHIL-120 Ethics 3 6 PSCI-101 American National Government 3 6 PSY-110 General Psychology I 3 6 PSY-111 General Psychology II 3 6 PSY-210 Social Psychology 3 6 SOC-101 Principles of Sociology 3 6 SOC-230 Sociology and Religion 3 6 -
ΔΙΑΡΚΕΙΑ / ΚΟΣΤΟΣ
Για να ενημερωθείτε για τη διάρκεια, το κόστος και την δυνατότητα υποτροφίας του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών επικοινωνήστε με τα γραφεία Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
(Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων)
Γραμμή εξυπηρέτησης
801-11-88-0-88 (από σταθερό / αστική χρέωση) 698-50-53-300 (από κινητό) email:unic.crete@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.unic-crete.gr
Ωράριο Λειτουργίας
Οι ώρες που είναι ανοικτά το Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας είναι:
ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09:00 - 15:00 και 17:00 - 22:00
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την Αίτηση Εισδοχής και την αποστέλλει με email, χωρίς καμία δέσμευση ή χρέωση μαζί με τα σκαναρισμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά (μεγέθους έως 25 MB) στο Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων (unic.crete@gmail.com). Εάν το μέγεθος των αρχείων είναι μεγαλύτερο από 25 ΜΒ, τότε θα αποστείλετε αντίστοιχο αριθμό emails.
- To Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου, με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Β) Εγγραφή
- Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή, η αίτηση του παραμένει ενεργή για 1 χρόνο. Στο διάστημα αυτό ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να την ενεργοποιήσει, πραγματοποιώντας την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Αν ο φοιτητής μετανιώσει για την παρακολούθηση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και απλά δεν ενεργοποιεί την εγγραφή του.
- Σε περίπτωση που ο φοιτητής ενεργοποιήσει την εγγραφή του, το Πανεπιστήμιο του αποστέλλει με email όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.
Κριτήρια Εισδοχής / Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
Προπτυχιακα
Δια ζωσης
- Ιατρική
- Φαρμακευτική
- Διατροφολογία και Διαιτολογία
- Φυσικοθεραπεία
- Νομική
- Μηχανολογική Μηχανική
- Ηλεκτρολογική Μηχανική
- Πολιτική Μηχανική και Μηχανική Περιβάλλοντος
- Αρχιτεκτονική (DipArch)
- Σχεδιασμός Εσωτερικού Χώρου
- Ψυχολογία
- Επιστήμη του Αθλητισμού
- Αθλητική Διοίκηση
- Διαχείριση Ενεργειακών Πόρων
- Δημοτική Εκπαίδευση
- Προδημοτική Εκπαίδευση
- Μηχανική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
- Πληροφορική
- Επιστήμη Δεδομένων
- Λογιστική
- Μάρκετινγκ
- Διεθνείς Σχέσεις και Ευρωπαϊκές Σπουδές
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διαχείριση Ενεργειακών Πόρων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Πληροφοριακά Συστήματα και Κοινωνικά Δίκτυα
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Χρηματοοικονομικά
- Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
- Διοικητική Πληροφοριακών Συστημάτων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Δημόσια Διοίκηση
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διαχείριση Ακινήτων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων Τουρισμού, Αναψυχής και Οργάνωσης Εκδηλώσεων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (3 Κατευθύνσεις)
- Νοσηλευτική
- Καλές Τέχνες
- Χορός
- Κοινωνική Εργασία
- Αγγλική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Γραφική Επικοινωνία
- Μουσική (4 Κατευθύνσεις)
- Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (3 Κατευθύνσεις)
- Εφαρμοσμένα Πολυμέσα
- Μηχανική Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
- Βιολογία του Ανθρώπου
- Αρχιτεκτονική (BAArch)
- Ναυτική Ακαδημία (Πτυχίο Ναυτικής Επιστήμης)