Μάρκετινγκ
Πληροφορίες προγράμματος- Διάρκεια σπουδών: 4 Έτη
- Τίτλος σπουδών: Πτυχίο Μάρκετινγκ
- Επίπεδο τίτλου σπουδών: Προπτυχιακά
- Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική (Τα μαθήματα του 1ου και 2ου έτους προσφέρονται και στα Ελληνικά)
- Μέθοδος φοίτησης: Δια ζώσης (φυσική παρουσία)
- Ελάχιστες πιστωτικές μονάδες: 120
- Ελάχιστες ευρωπαϊκές μονάδες: 240
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να αναπτύξουν την κριτική και αναλυτική σκέψη, μέσω μαθημάτων που βασίζονται στην έρευνα και τη μελέτη. Η διδασκαλία εντός του πλαισίου του προγράμματος έχει ως σκοπό να ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την καθοδήγηση, την εκμάθηση και την πνευματική ανάπτυξη των φοιτητών. Ο συνδυασμός, η ποικιλία και το υψηλό επίπεδο των μαθημάτων καθιστούν δυνατή την απόκτηση γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, οι οποίες οδηγούν στην ομαλή μετάβαση των φοιτητών στον επαγγελματικό χώρο, προσφέροντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα της διά βίου μάθησης.
Προοπτικές Σταδιοδρομίας
Το μάρκετινγκ είναι ένα πεδίο που χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και προκλήσεις. Είναι από τους πιο ραγδαία αναπτυσσόμενους τομείς των επιχειρήσεων και των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Λόγω της εξαιρετικά ανταγωνιστικής φύσης του τομέα και του ταχέως εξελισσόμενου «χαρακτήρα» του υπάρχει συνεχής ζήτηση για ικανούς αποφοίτους.
Οι ευκαιρίες σταδιοδρομίας αποφοίτων περιλαμβάνουν θέσεις στην διαχείριση πελατειακών σχέσεων, στην διαφήμιση, στην διαχείριση προϊόντων και μάρκας, στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, στις δημόσιες σχέσεις, στις πωλήσεις, στην έρευνα αγοράς, στο σχεδιασμό μάρκετινγκ και στη διανομή. Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν μια θέση εργασίας σε διάφορους τομείς, όπως τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (τράπεζες κλπ), τις επαγγελματικές υπηρεσίες (λογιστικές, ασφαλιστικές, νομικές κλπ), τον μεταποιητικό τομέα, τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, την εκπαίδευση, τον τομέα υγείας και το λιανικό εμπόριο.
Πρόσβαση σε Περαιτέρω Σπουδές
Μετά την απόκτηση Πτυχίου (Bachelor’s Degree), οι απόφοιτοι του προγράμματος μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Λευκωσίας (MBA) ή σε άλλο μεταπτυχιακό πρόγραμμα το οποίο προσφέρεται από αναγνωρισμένο ίδρυμα στην Κύπρο ή στο εξωτερικό.
-
Οι απόφοιτοι του τμήματος θα είναι ικανοί:
- Αφού γνωρίσουν τις βασικές ιδέες του μάρκετινγκ, να τις εφαρμόζουν σε διαφορετικούς οργανισμούς.
- Να εκτιμούν τις εξελίξεις, τα ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες στον τομέα του μάρκετινγκ τόσο στην τοπική, όσο και στη διεθνή αγορά.
- Να συσχετίζουν τις θεωρίες του μάρκετινγκ με τις πρόσφατες εξελίξεις και προβλήματα στον τομέα αυτό.
- Να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ και την επίδρασή τους σε όλους τους τομείς ενός οργανισμού.
- Να εκτιμήσουν τη σχέση μεταξύ θεωρίας και πρακτικής στον τομέα του μάρκετινγκ.
- Να κατανοούν τη σημασία της χρήσης σχετικών πληροφοριών στην επίλυση προβλημάτων στον τομέα του μάρκετινγκ.
- Να αναπτύξουν κριτική σκέψη γύρω από την επίλυση προβλημάτων στο χώρο του μάρκετινγκ.
- Να κατανοούν τη σημασία της συγκριτικής ανάλυσης όσον αφορά στις πρακτικές του μάρκετινγκ.
- Να καλλιεργούν ηγετικές ικανότητες, να δουλεύουν ομαδικά, να λαμβάνουν αποφάσεις και να εφαρμόζουν ερευνητικά σχέδια.
- Να εφαρμόζουν και να υλοποιούν στόχους.
-
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Section: A - Major Requirements
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 90 έως 108 ECTS)
Course Id Credits ECTS MKTG-301 Social Media Marketing 3 6 MKTG-310 Integrated Marketing Communications 3 6 MKTG-321 Marketing Public Relations 3 6 MKTG-330 Marketing and Social Responsibility 3 6 MKTG-340 Sales Promotion and Direct Marketing 3 6 MKTG-350 Marketing for New Products 3 6 MKTG-360 Selling and Sales Management 3 6 MKTG-370 Retailing Management 3 6 MKTG-375 Relationship Marketing and Internal Marketing 3 6 MKTG-380 Marketing of Services 3 6 MKTG-388 Small Firms and B2B Marketing 3 6 MKTG-390 E-Marketing 3 6 MKTG-393 Advertising 3 6 MKTG-398 Marketing Research 3 6 MKTG-400 Brand Marketing 3 6 MKTG-405 Media Planning 3 6 MKTG-491 International Marketing 3 6 MKTG-493 Strategic Marketing 3 6 MKTG-495 Case Studies in Marketing 3 6 MKTG-496 Consumer Behavior 3 6 Section: B - Business Support Requirements (Υποχρεωτικά Μαθήματα)
Σημείωση: Students may select to do BADM-439 or BADM-475 or BADM-493.
Course Id Credits ECTS ACCT-110 Accounting I 3 6 ACCT-111 Accounting II 3 6 BADM-230 Business Law 3 6 BADM-234 Organizational Behavior 3 6 BADM-431 Research Methods in Business 3 6 BADM-439 Senior Simulation in Business 3 6 BADM-475 Strategy and Business Policy 3 6 BADM-493 Final Year Project 3 6 ECON-261 Principles of Microeconomics 3 6 ECON-262 Principles of Macroeconomics 3 6 FIN-266 Managerial Finance 3 6 MGT-281 Introduction to Management 3 6 MKTG-291 Marketing 3 6 Section: C - Major Business Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 6 έως 18 ECTS)
Σημείωση: Complete section courses or any ACCT-, BADM-, COMM-, ECON-, FIN-, IMGT-, MIS-, MGT-, MKTG-, HOSP-, SPRT-, TRVL- course not taken as a major core or major requirement.
BADM-480, BADM-481 and BADM-491 may have a credit range of 1-3 credits / 2-6 ECTS.
Course Id Credits ECTS BADM-480 Internship 1 2 BADM-481 Business Task Assignment 1 2 BADM-491 Special Topics in Business 1 2 Section: D - Language Expression
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 18 έως 30 ECTS)
Σημείωση: (1) Placement in English courses is done on the basis of a Placement Test or tests such as TOEFL or GCE. (2) Students may complete BADM-231 or BADM-332.
Course Id Credits ECTS BADM-231 Business Communications 3 6 BADM-332 Technical Writing and Research 3 6 BENG-100 College English 3 6 COMM-200 Business and Professional Communication 3 6 ENGL-100 Basic Writing 3 6 ENGL-101 English Composition 3 6 Section: E - Computer/MIS Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 18 ECTS)
Σημείωση: Complete section courses or any COMP-, MIS- or MULT- courses.
Course Id Credits ECTS COMP-150 Microcomputer Applications 3 6 COMP-151 Computer Fundamentals 3 6 MIS-151 Business Software Applications 3 6 MIS-215 Project Management 3 6 MIS-351 Information Systems Concepts 3 6 MIS-390 E-Business 3 6 Section: F - Mathematics Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 24 ECTS)
Course Id Credits ECTS IMGT-486 Quantitative Methods 3 6 MATH-105 Intermediate Algebra 3 6 MATH-108 Finite Maths with Applied Calculus 3 6 MATH-221 Statistics I 3 6 MATH-321 Statistics II 3 6 MIS-270 Statistical Applications in Business 3 6 Section: G - Humanities and Social Sciences Electives
(Ο Φοιτητής επιλέγει μαθήματα βαρύτητας από 12 έως 24 ECTS)
Σημείωση: Complete section courses or any language course FREN-, GERM-, ITAL-, RUS-, SPAN-, GREK-, TURK-.
Course Id Credits ECTS ANTH-105 Cultural Anthropology 3 6 ART-110 Introduction to Visual Arts 3 6 ART-111 Greek Art 3 6 BADM-121 Business Ethics 3 6 ENGL-102 Western World Literature and Composition 3 6 ESCI-200 Society and Environment 3 6 EUS-103 Modern European History and Politics 3 6 HIST-201 World History to 1500 3 6 HIST-260 Cyprus History and Culture 3 6 HIST-265 The US and World History Since 1945 3 6 MUS-107 Music Appreciation 3 6 MUS-110 Introduction to Music 3 6 PHIL-101 Introduction to Philosophy 3 6 PSCI-101 American National Government 3 6 PSY-110 General Psychology I 3 6 PSY-111 General Psychology II 3 6 PSY-210 Social Psychology 3 6 SOC-101 Principles of Sociology 3 6 UNIC-100 University Experience 3 6 -
ΔΙΑΡΚΕΙΑ / ΚΟΣΤΟΣ
Για να ενημερωθείτε για τη διάρκεια, το κόστος και την δυνατότητα υποτροφίας του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών επικοινωνήστε με τα γραφεία Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας
(Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων)
Γραμμή εξυπηρέτησης
801-11-88-0-88 (από σταθερό / αστική χρέωση) 698-50-53-300 (από κινητό) email:unic.crete@gmail.com
Ιστοσελίδα: www.unic-crete.gr
Ωράριο Λειτουργίας
Οι ώρες που είναι ανοικτά το Γραφείο Εκπροσώπων του Πανεπιστημίου Λευκωσίας είναι:
ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 09:00 - 15:00 και 17:00 - 22:00
-
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Α) Προεγγραφή
- Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την Αίτηση Εισδοχής και την αποστέλλει με email, χωρίς καμία δέσμευση ή χρέωση μαζί με τα σκαναρισμένα απαιτούμενα δικαιολογητικά (μεγέθους έως 25 MB) στο Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων (unic.crete@gmail.com). Εάν το μέγεθος των αρχείων είναι μεγαλύτερο από 25 ΜΒ, τότε θα αποστείλετε αντίστοιχο αριθμό emails.
- To Τμήμα Διεκπεραίωσης Αιτήσεων αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου, με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
- Το Πανεπιστήμιο αξιολογεί την αίτηση και αποστέλλει αποδοχή ή μη της αίτησης εγγραφής.
Β) Εγγραφή
- Σε περίπτωση που το πανεπιστήμιο αποδεχτεί το φοιτητή, η αίτηση του παραμένει ενεργή για 1 χρόνο. Στο διάστημα αυτό ο φοιτητής έχει το δικαίωμα να την ενεργοποιήσει, πραγματοποιώντας την κατάθεση της 1ης δόσης (Προκαταβολή) των διδάκτρων. Αν ο φοιτητής μετανιώσει για την παρακολούθηση, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και απλά δεν ενεργοποιεί την εγγραφή του.
- Σε περίπτωση που ο φοιτητής ενεργοποιήσει την εγγραφή του, το Πανεπιστήμιο του αποστέλλει με email όλα τα σχετικά στοιχεία και πληροφορίες για να ξεκινήσει η φοίτηση.
Κριτήρια Εισδοχής / Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
Προπτυχιακα
Δια ζωσης
- Ιατρική
- Φαρμακευτική
- Διατροφολογία και Διαιτολογία
- Φυσικοθεραπεία
- Νομική
- Μηχανολογική Μηχανική
- Ηλεκτρολογική Μηχανική
- Πολιτική Μηχανική και Μηχανική Περιβάλλοντος
- Αρχιτεκτονική (DipArch)
- Σχεδιασμός Εσωτερικού Χώρου
- Ψυχολογία
- Επιστήμη του Αθλητισμού
- Αθλητική Διοίκηση
- Διαχείριση Ενεργειακών Πόρων
- Δημοτική Εκπαίδευση
- Προδημοτική Εκπαίδευση
- Μηχανική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
- Πληροφορική
- Επιστήμη Δεδομένων
- Λογιστική
- Μάρκετινγκ
- Διεθνείς Σχέσεις και Ευρωπαϊκές Σπουδές
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διαχείριση Ενεργειακών Πόρων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Πληροφοριακά Συστήματα και Κοινωνικά Δίκτυα
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Χρηματοοικονομικά
- Δημόσιες Σχέσεις, Διαφήμιση και Μάρκετινγκ
- Διοικητική Πληροφοριακών Συστημάτων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Δημόσια Διοίκηση
- Διοίκηση Επιχειρήσεων: Διαχείριση Ακινήτων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων Τουρισμού, Αναψυχής και Οργάνωσης Εκδηλώσεων
- Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας (3 Κατευθύνσεις)
- Νοσηλευτική
- Καλές Τέχνες
- Χορός
- Κοινωνική Εργασία
- Αγγλική Γλώσσα και Λογοτεχνία
- Γραφική Επικοινωνία
- Μουσική (4 Κατευθύνσεις)
- Ψηφιακή Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (3 Κατευθύνσεις)
- Εφαρμοσμένα Πολυμέσα
- Μηχανική Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου
- Βιολογία του Ανθρώπου
- Αρχιτεκτονική (BAArch)
- Ναυτική Ακαδημία (Πτυχίο Ναυτικής Επιστήμης)